Buhalterinės paslaugos Klaipėdoje, Kaune, Vilniuje: ką rinktis?
Nesvarbu, kokio dydžio įmonė, kokią veiklą ji vykdo, kiek skirtingų padalinių turi ir pan., jas visas sieja vienas esminis bendrumas – kiekviena iš jų turi finansinių dokumentų, sąskaitų, įstatų, sutarčių ir kt. dokumentų, visoms joms būtina tvarkyti įmonės buhalteriją. Skiriasi tik būdas, kurį įmonė pasirenka buhalterijai tvarkyti.
Vienos įmonės renkasi samdyti nuosavą buhalterį, sukurti visą arba pusę etato įmonėje. Šis būdas tinkamiausias didelėms arba vidutinio dydžio įmonėms, taip pat įmonėms, kurios atlieka daug pirkimų, pardavimų, valdo didelius dokumentų srautus ir pan. Buhalteris visada būna šalia, yra geriausiai susipažinęs su įmonės veikla, todėl gali greitai atsakyti į visus klausimus ir atlikti visas jam pavestas užduotis.
Kitos įmonės savo buhalteriją patiki laisvai samdomiems buhalteriams, kurie tvarko ne tik jų, bet dažnai ir kitų įmonių buhalteriją. Šis būdas dažniausiai pasirenkamas, jei įmonė nėra didelė, jei nevaldo didelių kiekių dokumentų, neatlieka daug finansinių veiksmų ir pan. Tokio pasirinkimo minusas – tai, kad buhalteris ne visada yra šalia ir greitai prireikus problemos sprendimo, reikia laukti, kol jis atsakys.
Dar kitos įmonės renkasi buhalterines paslaugas teikiančias įmones. Didžiausias privalumas tai, kad tokias paslaugas teikiančiose įmonėse yra suburta komanda, kurios nariai gali padėti išspręsti vis kitas problemas, atlikti vis kitas užduotis, todėl paslaugų kokybė – aukštesnio lygio, įmonė visada atsako į visus klausimus greičiau, nes tai tarsi tas pats, kaip turėti nuosavą buhalterį šalia, tik visas procesas vyksta nuotoliniu būdu.
Taigi, nesvarbu, Jūsų įmonei reikalingos buhalterinės paslaugos Klaipėdoje, Kaune, Vilniuje ar kitame Lietuvos mieste, galite rinktis tris variantus: samdyti nuosavą buhalterį, laisvai samdomą buhalterį arba buhalterines paslaugas teikiančią įmonę.
Komentarų nėra.