Logistikos specialistai kurių specializacija krovinių plukdymas laivais nuolat ieško būdų kaip pagerinti įmonių konkurencingumą ir sumažinti veiklos kaštus. Vienas šiuo metu įgyvendinamų ir labai daug vilčių teikiantis Rolls Royce gamintojo modulinis super laivas kroviniams konteineriuose gabenti. Planuojama kad šis laivas galėtų būti pritaikytas darbui trumpiems ir ilgiems maršrutams ir atitiktų visus aplinkosaugos reikalavimus. Varomas dviem sraigtais kuriems energina tiekiama naudojant kombinuotus šaltinius t.y dujas, dyzeliną, elektra bei saulės energiją šis transporteris padėtų sumažinti kuro sanaudas iki 40% lyginant su dabar rinkoje naudojamais laivais.
Moduliniai neintegruoti akumuliatoriais ir kuro talpos leistų greitai paruošti laivą naujai kelionei, laivo aptarnavimo komandos gyvenamos patalpos taip pat įrengtos tokiu at principu kad esant reikalus jas būtų galima greitai pakeisti. Laivo korpuse nenaudojamas balastas, konteinerius galima krauti 4 aukštais, talpumas padidinamas 15 eilių nes valdymo stotis ir personalo patalpo perkeltos po kroviniais laivo gale atlaisvinant visą plokštumą konteineriams.
Pakrovimui ir iškrovimui būtina naudoti elektrinius kranus ir pakrovėjus tam kad bendras optimizavimo efektas būtų dar didesnis. Toks laivas galėtų vykdyti transportavimą ir su minimaliu žmonių skaičiumi pagalbai pasitelkiant automatizuotą valdymą su palydovinės informacijos duomenimis ir specialia programine įranga, laivas galėtų plukdyti krovinius valdomas nuotoliniu būdu. Esant nenumatytoms situacijos ar atsitikus nelaimes pagalbai suteikti numatyta malūnsparnio nusileidimo aikštelė laivo priekyje.
Atsisakius žmogiškųjų išteklių ir derinant atsinaujinančios energijos šaltinius šis laivas sumažins logistikos naštą gamtai ir visos žmonijos gerovei. Autonominiai krovininiai laivai su nuline taršos emisija yra prioritetiniai uždaviniai tokių valstybių kaip Norvegija, JAV, tačiau šiems strateginiams tikslams įgyvendinti reikalingi ir mažmeninės prekybos gigantų bei jūros logistikos kompanijų investicijos.