Rezervavijų sistema odontologams, tai svarbus įrankis, kontroliuojant klientų srautus ir tiekiant kokybiškas paslaugas. Šiame konkurencinės kovos amžiuje kiekvienam verslui svarbu atnaujinti save, kad atitiktų kintančius klientų poreikius. Tai, žinoma, apima odontologijos praktiką. Praktika parodė, kad iki 2019 m. Pabaigos beveik 66 proc. sveikatos sistemų priėmė savaiminio planavimo sistemą, o apie 64 proc. Pacientų pirmenybę teikė internetiniam rezervavimui naudojant skaitmenines priemones. Tai yra didelis procentas pacientų, norinčių su niekuo nesikalbėti ir užsisakyti savo odontologijos kabinetus tiesiogiai internetu, kai jums patogiau. Pagalvokime, ką tai reikš dantų praktikai.
Savęs planavimo amžius, kurios dėka vartotojai tikisi greitai priimti sprendimus internete, kad sutaupytų laiko ir kad jų poreikiai būtų visiškai būtų patenkinti. Kaip odontologas ar odontologo praktika, turite reaguoti į šį vartotojo elgesio pokytį. Jei nesudarote galimybės naujiems ir esamiems pacientams internetu užsisakyti susitikimą internetu bet kuriuo metu ir bet kurioje evietoje, jūs praleidžiate daug galimybių įsigyti naujų pacientų. Jūsų odontologijos praktika turi pagerinti jos matomumą ir būti lengvai pasiekiama jūsų klientams, naudojant tvirtą sistemą, siūlančią visą parą ir visą parą teikiamas internetinio užsakymo galimybes. Kodėl? Kadangi ilgos kontaktinės formos ir pokalbis su personalo nariais dėl susitikimų gali užtrukti ne tik daug laiko, bet ir apriboja jūsų praktiką tik tam tikromis valandomis.
Kai klientai turi galimybę užsisakyti internetu, maždaug 26 proc. nori pasirinkti susitikimus tą pačią dieną ar kitą dieną, taip užpildydami tuščias jūsų tvarkaraščio vietas. Taigi, norėdami pakilti virš konkurentų, lengvai prieiti naujiems klientams ir išplėsti savo praktiką, turite bendradarbiauti su internetine susitikimų planavimo sistema. Kita sistema tai tiesiog paskambinus į kliniką. Jos vertingos ir kitai daliai klientų, kurie nemoka ar nenori naudotis internetinėmis rezervacijomis. Geros sistemos palengvina personalui, koordinuoti klientų srautus.